En fin-fin dag

I dag er det topp å være meg! Endelig har det blitt litt kjøligere, men uten at finværet forsvant. Det passer meg utmerket med 18 grader i skyggen. Jeg kan puste igjen – og, ikke minst, sove om natta. HERLIG!

Dessuten er det enda en grunn til at dagen er bra. Tips & Trics har bursdag i dag – og vi skal dit og hjelpe dem med å ta knekken på en kake senere i dag. Hurra for T&T og hurra for kake! 🙂 Jeg synes hun fortjener mange hyggelige hilsener, synes ikke du også? Det er ikke så veldig lenge siden vi ble kjent, men det føles ut som det har vært en god stund. Hun har verdens koseligste familie som kommer godt overens med Poden min, og det gjør det jo enda koseligere. Den lille familien vår setter stor pris på å omgås så hyggelige mennesker. Så, T&T; Jeg ønsker deg en kjempekoselig dag og setter veldig pris på vennskapet vårt – og selvsagt på at du inviterer på kake. 😉

Og, som om ikke det er nok, jeg har nok en grunn til å være fornøyd med dagen: Jeg har endelig fått gjort unna noen av søknadene som har ligget her og ventet siden april. Jeg hater intenst å fylle ut skjemaer, men nå har jeg gjort unna de viktigste. Det føles deilig og jeg kjenner meg 8,3 kg lettere. Jippi!

9 tanker på “En fin-fin dag”

  1. Så bra! Og…gratulerer fra meg og! 😀 Kos deg/dere med kake og behagelig tempratur!!! 😀

  2. Å så flott at du har fått unna masse søknader, har en slik dag selv:D Nå kan du puste lettet ut.. Skal si meg endig i at det var gpdt med lavere temp nå 😉
    Kose deg i bursdagn og gratulerer så masse med dagen T & T 😀

  3. Ikke sant? Varme er bra, men ikke for mye, og ikke over for lang tid. Men om det er for kaldt, skal vi klage også.
    Nordmenn er rare dyr, men det er jo litt uvant med så stor varme dag etter dag for oss. deilig med «friskere» luft.

  4. høres ut som en superb dag! :)))

    og gratulerer til T&T! :))) For en herlig dag å ha bursdag på! :))

  5. Er det ikke deilig… var oppe i natt og satt på terassen i den litt kjølige vinden. En føler seg noen kilo lettere ja, selv om her sitter sovingen igjen, og kløen men snart blir det regn også!!! Kos deg i bursdag og hils gratulerer.

  6. Flinke deg!! Og takk for svææært hyggelig selskap, som alltid. Det er SÅ fint å kjenne deg, som jeg kan være akkurat den jeg er sammen med – dvs. tasse rundt i joggings og pløsete tryne og prate en salig blanding av svada og alvor med. Jeg setter SÅNN pris på at jeg ble kjent med deg, altså! *nok en klem* Og vi greide å bli kvitt kaken også, gitt. (det var vel kanskje mer en prestasjon av ungene?)

    Natta der oppe! Og takk til dere andre som hilste til meg herfra! :o)

  7. Jeg tenkte faktisk på deg da jeg gikk ut om morgenen klokken 6.30 i dag. Det var plutselig blitt isende kaldt, så tenkte jeg at nå er sikkert Lothiane fornøyd. 🙂

    Men jeg skal være helt enig. Jeg er glad i varme, men da må jeg samtidig ha fri. Å sitte på et kontor å rette tekster i over tredve grader har vært litt av en utfordring.

  8. Takk til dere alle for kommentarer! Gode dager er bra, gode venner enda bedre – og sammen blir det jo ren dynamitt. 🙂

    Og jeg er jo norsk… så jeg klager stort sett alltid på været – unntatt nå, for nå er det drømmeværet mitt. Rundt 18-20 grader. Hurra!

    Trips & Tics: Så utrolig fint å høre, det er jo akkurat sånn det er – vi kan være som vi er sammen og det er så bra! Jeg setter veldig pris på at vi har blitt kjent og den flotte familien din kommer bare som en stor bonus på toppen. 😀

    Miriam: Hehe, så fint du tenkte på meg! Og ja, du har helt rett – nå er jeg kjempefornøyd. 😀

    Å jobbe i den varmen som har vært, må ha vært plagsomt…

Det er stengt for kommentarer.