Det er din dag i dag!

En av mine aller beste venner har bursdag i dag og jeg vil benytte bloggen til å gratulere henne som seg hør og bør. Dessverre har hun ikke blogg lenger selv (savner den, jeg), men hun får hilsen uansett!

.

GRATULERER MED DAGEN, C H A N E L !

.

Jeg husker ikke nøyaktig hvor mange år jeg har kjent Chanel, men det begynner å bli mange. Vi har vært med hverandre gjennom tykt og tynt i all denne tiden og jeg kjenner ingen andre som har samme klokskap og dybde som henne. Takk for at du er den du er, kjære venn! Jeg ønsker deg alt godt og håper du får en flott dag i dag!

Jeg sender en stor klem dit du er og håper vi snart ses igjen.

5 tanker på “Det er din dag i dag!”

  1. Om dette er samme Chanel som har kommentert så fint hos meg om at jeg fortjente de rådyre italienske skinnstøvlettene jeg kjøpte på salg – så sender jeg en stor gratulerer med dagen jeg også:-D

  2. *ler* så utrolig rørende!! Tuuuuusen hjertelig takk for oppmerksomhet og gode ord- det varmer og lyser langt inn ! :))))

    Glad i deg, Lothi. Er bare du som kan skrive sånt til andre mennesker. Takk det samme, sier jeg til deg! Klem :))

Det er stengt for kommentarer.