Opp med humøret-musikk?

Okay, det skal innrømmes at humøret mitt ikke er det beste i dag. Det er rett og slett ganske langt nedi bunnen av bøtta. For å gjøre det hele verre satt jeg tidligere i dag og lyttet til deppemusikk. Ikke bra, Lothi… ikke bra.

Så jeg trenger tips om musikk som gir motsatt virkning. Noe som bidrar til løftet sinnstemning og optimistiske tanker (og gjerne titusen kroner på kontoen). Forslag, noen?

Nå skal jeg ta med poden på biblioteket. Det må i hvert fall hjelpe!? 🙂

Avlyst på grunn av glede. 😉 Hi hi!

9 tanker på “Opp med humøret-musikk?”

  1. Stakkars Lothiane 😦
    Men der er så mange ting som can change within such a short time 😉
    Du skulle være glad, det er ikke really a dårlig dag.
    Things could seem very different om to uker…
    Du might be listening to happy musikk om to uker 🙂 and singing og danser… og lager mye kaker 🙂

    Kanskje du skulle kjøpe en ny dyne… a big one…
    Kanskje du skulle kjøpe lots of tea bags…

    Livet er fullt av overraskelser 😉

  2. *fjortis-fnis*

    Det kan hende det ser veldig annerledes ut om to uker, ja. 😉
    Takk for tips, jeg tror jeg må ut og handle!

    *glede meg* 😀 *hoppe opp og ned*

  3. Du er vel søt, deppedagen avlyst pga glede 😉 Herlig! Får du besøk om to uker, så heldig du er!!!! Gjett om du må blogge om hvordan det går, jeg elsker slike forelska blogginnlegg 😀

  4. Hi hi, jaaaaa jeg får besøk! *hoppe opp og ned*

    Jeg tror neppe det blir detaljerte beskrivelser i bloggen, men ja.. det er nok ikke til å unngå at jeg kommer til å skrive noe om det. 🙂 Det skal bli så fint!

    Takk for herlig tilbakemelding, Tornerose! *klem*

Det er stengt for kommentarer.