Pass på sjappa

Så var det ut på tur igjen! Denne gangen skal jeg litt lenger enn Bergen, og trolig blir det mye stillere enn det var der også. Ingen sekkepiper og trommer skal med på denne reisen. Det skal bli godt! Jeg trenger en mer me-vennlig ferie og det tror og håper jeg at det blir også.

Har dårlig tid, så alt jeg vil si er… pass på sjappa mens jeg er borte, okay? (okay da, jeg kommer sikkert på nett fra England en gang i blant.)

En litt skjelven gruegledeseghilsen fra Lothiane. 🙂

10 thoughts on “Pass på sjappa”

  1. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!! og KOS deg kjempe masse!!!!!:D kommer til å savne bloggingen så klart, men du kommer vel på nett når du er back in Norway;) HAVE FUUUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D

  2. Kos deg masse! hihi! Vi skal nok klare å passe på sjappa mens du er borte 😉

    Håper du ser veltebruen om kvelden og hovedgata som går ned fra «sentrum» til havna, der er det mye stilige hus!

    Masse klemmer fra lillesøster!

  3. Jeg er heeeeer! 😀

    Søster: Jeg er ikke akkurat i Newcastle så jeg har ikke sett noe av det du nevner. Jeg er laaaaangt ute på landet blant sauer, fasaner og ender. Og så er det en veldig hyggelig mann her. 🙂

    I’ll be back. 🙂

  4. Tonita: Hei, ja, Lothiane er her 🙂 Jeg liker henne og jeg er fond of her too. I’m sure she’ll have a lovely time 🙂 She’s just washing my dishes at the moment, then she has to make me something å spise before she makes the bed… then I’ll see how good she is at washing windows. Hopefully she won’t be too tired by the time she gets back to Norge.

  5. Hihi… Vel, visste jo ikke hvor langt ut på landet Mark bodde da? 😛

    Mark: Ikke slit henne helt ut med husarbeid da! Bestillingsbruden din må jo vare litt 😉

Det er stengt for kommentarer.