Let’s do the slosh

Og hva gjør man når man kjeder seg..? Danser the slosh selvfølgelig! Den går til «alt». Jeg tror det er store sjanser for at denne blir lært bort i Bergen i kveld.

4 tanker på “Let’s do the slosh”

  1. I’ll do the twist, the stomp, the mashed potatoes too,
    any old dance that you want to do,
    but let’s dance …

    Og jeg prøver gjerne slosh, eller macarena – selv om slike danser egentlig ligger litt over min koordineringsevne.

    Yeah Bergen, – Lothi kommer og det blir dans.

  2. Ligger over min koordineringsevne, også – passgjenger som jeg er, men det er veldig som slikt framelsker det gode humør!!

  3. Tonita: Haha, jeg tror nok slosh er relativt enkelt å lære… jeg har jo klart det og jeg pleier ikke være særlig god på sånt. Vi fikk dansa, det var innmari moro!

    Britt Åse: Hehe, det er innmari moro og er helt uhøytidelig å være med på… så om man ikke får det med seg helt og fullt kan det likevel være gøy bare å prøve. Det så sånn ut på de som slang seg med i hvert fall.

Det er stengt for kommentarer.