Også så sint og sur

Enkelte i Bloggerbyen synes det er stor stas å snakke dritt om andre. Det sprer visst om seg ser det ut til. Egentlig tror jeg det er samme menneske(r) som står bak disse anonyme søplebloggene. Uansett – bloggen min er nominert til «Bloggebyens styggeste og kjedeligste blogg skrevet av en kvinne». Det er jo riktig så koselig. Jeg er i godt selskap også, både Victoria, Fullt hus og Minneapolise er nominert sammen med meg. Men altså – bare fire nominerte? Kanskje vedkommende ikke hadde tid til å finne flere å spy ut galle om, eventuelt har h*n bare elendig fantasi.

Anyway, jeg gir faen. Give peas a chance!

Bildet er hentet herfra.

20 tanker på “Også så sint og sur”

  1. Jeg liker bloggen din jeg, Lothis. Og det er det veldig mange andre som gjør også. Jeg synes det er ganske opplagt at den posten der er skrevet med et formål kun, å provosere.

  2. Jeg hadde garantert oversett det ja, Lothiane. Dessuten er det så vidt meg bekjent mange som bruker denne templaten, så vidt jeg vet.

    Stå på og skriv i vei 🙂

  3. Jeg tror egentlig den bloggen prøver seg på satire. Har vel et stykke igjen før det virkelig slår kanskje? Men i England betraktes det som en ære å bli utsatt for satire, har jeg hørt: tror du burde ta det på den måten. Noe med at dersom man blir ertet, er man en å regne med.

  4. Dette skyldes nok et sterkt anfall av misunnelse, siden du jo har det fineste headerbildet i hele verden 🙂

  5. Jeg tror jeg dævver av latter! Ta det som et kompliment! JEG syns i hvertfall du er særdeles lesbar på nett og snakkbar IRL.

    Virkelig kule erter forresten. Kulerunde altså.

    …jepp. Det nåes stadig nye høyder av lavmål her nedenfra for tiden. baahahahaha.

  6. I alle fall ingen grunn til å bry seg! Folk vil mene hva de vil uansett, og det er ikke representativt for alle 😉
    Godt å se du er tilbake igjen etter å ha sengt døra noen dager!

  7. …og jeg tror den bloggegreia bare var juggel fra noen som ville finne paa litt trollskap og markere seg… Bloggen din er super og det er godt doera er aapen igjen!

  8. Makan! Dette var det dummeste jeg har lest og hørt om… jaja… du får bare heve deg over det!

    *klem lillesøster som skal på hotell i morgen*

  9. Vel, bloggen din er i det minste lesbar, det er mer enn man kan si om den hatbloggen. Kjedelig design har han og, mens du i det minste har et fint bilde.

    I det store og hele er jeg helt enig. Gi F***!

  10. Jeg er så treig, får ikke med meg det som skjer, – merker bare uroen, og så – så får jeg vite om dette.

    Ut fra det som er beskrevet vil jeg si:

    Gi blaffen. Her er det en som ikke har det godt og på sitt ubehjelpelige vis sier «Elsk meg, – jo mer stygt jeg sier – elsk meg».

    Og det er ikke din jobb.

    Glem den bloggen. Og skulle den anonyme blogger lese dette, – så sier jeg «Hold opp, kutt ut, legg av – søk hjelp for dine problemer».

    Lothi, ta heller til deg alle de hyggelige ordene du har fått her nå, – for det er utrolig mange som setter pris på din blog – men det vet du allerede.

    Morgenklem i vårsol.

  11. Jeg reiser straks, så jeg må svare kjapt her – men tusen takk for alle hyggelige og gode ord! Det setter jeg veldig pris på. 🙂

    Jeg synes det er trist at noen føler behov for å opptre på denne måten, men samtidig ser jeg det litt humoristiske i det. Dessuten ser jeg poenget til Minneapolise og andre, at det ligger en ære i dette også. 😉

    Det er ingen planer om å gi seg med blogginga, jeg greier ikke holde kjeft uansett. Men nå blir det nok stille et par dager mens jeg er på farten.

    Takk alle sammen!

  12. Dumskap og trollskap (eller dumme forsøk på humor?) er det best å ignorere og heve seg over! Jeg har helt bevisst ikke lest noe i disse hat/bråk/uvennskap-bloggene. Gidder ikke bruke tid på det, fatter ikke poenget med sånt i det hele tatt. Din blogg er så fin på alle måter, keep up the good work!

  13. Vi får la denne selvoppnevnte gudebloggen dø i stillhet 🙂 En som bruker så mye tid på eder og galle må ha det fælt eller altfor lite å gjøre.

  14. Jeg er enig med Minneapolise. Knelere henger bare ut kvalitetsbloggere, så hvis du blir uthengt der, må du ha gjort noe bra! God helg og god tur, hvor det nå er du skal!

  15. Give peas a chance.. Haha:-D

    Liker bloggen din jeg. Når folk kommer med slike utspill er det som regel sjalusi inne i bildet..

Det er stengt for kommentarer.