Musikkpause

Assa… Madrugada har fått så mye pepper og jeg må jo si at de ikke er blant mine største favoritter. Lift me er likevel en sang som treffer meg hver gang. Litt snodig tekst, hva er for eksempel «lowlit kingdom»? Stemningen er passe melankolsk og samtidig håpefull, akkurat som meg. 🙂

Oh love, slips her hand inside my hand…

7 tanker på “Musikkpause”

  1. Ganske fin sang, ja. Jeg gikk lenge og sang med: «up yours… lalalala» selv om jeg egentlig visste at det var feil tekst, men det høres jo mye morsommere ut da! *fniser barnslig*

    Lowlit kindom? Dempet belysning på slektskapet? Eh?

  2. Vi disser ikke Madrugada, gjør vi vel?

    For min del er den låta for klissete etter mange ganger for min del, men jeg setter meg og mer pris på mørk stemme og gromme bassganger.

  3. T&T: *fnis* hahahaha, jeg skrev feil.. det skulle ikke stå kindom men kingdom. Lenge leve evnen til å oppdage egne skrivefeil. 😉

    Hahahaha x 2. Up yours?! Det har jeg ikke tenkt på en gang. Men nå kommer jeg selvsagt til å tenke det hver gang jeg hører sangen. *fnis igjen*

    Sauegjeteren: Så klart ikke vi disser Madrugada. Jeg sier bare at de ikke er blant favorittene.. men denne sangen liker jeg. Kliss er så fint, atte! 😉

  4. Jeg som alltid har trodd det var «love lit» kingdom. Trodde det betydde opplyst av kjærlighet eller noe slikt. (Men jeg sjekket på Ane Bruuns hjemmeside, og du har rett.) Betyr lowlit svakt belyst, da, eller belyst undenfra, eller WTF!? Hm.

  5. «Love lit» gir faktisk også mening, Oda. 🙂 Sikkert riktig det du sier, jeg har aldri hørt ordet før og fant det ikke i ordboka.

    Hehe, eller wtf, ja. 😉

Det er stengt for kommentarer.