Fri som en fugl

I dag synes jeg du skal besøke Mirakel. Innleggene hennes er sterke, vakre, rørende og intense… og hun får stadig fram tårer hos meg. Det synes jeg er positivt, jeg har ikke noe imot å gråte litt. Dessuten er Mirakel noe av det fineste vi har i Bloggerbyen.

All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I’ve been
And how I got to where I am
But these stories don’t mean anything
When you’ve got no one to tell them to

Jeg har litt problemer med å uttrykke meg om dagen, men det gjør ikke så mye. Jeg gleder meg over hvordan livet stadig har små overraskelser på lur. Livet er en fin ting.

duer01.jpg

Jeg har jo forstått det en stund… alle signalene er der. Jeg sover lite, spiser mindre, går rundt med et fjollete smil og tankene vandrer stadig langt avgårde.

…du kommer ingen vei
med å leke helt for henne
for det som får a’ til å tenne
er en gjennomført frik
Slik som han som er på vei bort hit
Han kan snakke hele natta
om ting hun blir betatt av

Kanskje jeg bare drømmer for tida? Det er i så fall en veldig fin drøm. Vær så snill, ikke vekk meg…

fri.jpg

And I believe in Love
And I know that you do too
And I believe in some kind of path
That we can walk down, me and you

Tekster hentet fra:

Brandi Carlile – The Story
Raga Rockers – Hun er fri
Nick Cave – Into my arms

8 kommentarer om “Fri som en fugl”

  1. Som jeg skrev i egen blogg satte jeg veldig pris på disse ordene. Du er herlig. 🙂

    Og jeg gleder meg til jeg kan skrive en sånn drømmete post som dette.. kan nesten kjenne sommerfuglene i magen allerede!

    Lykke til, Lothiane. Jeg krysser fingrene for at du skal finne den lykken du fortjener.

  2. Stilig bilder!

    Skal ikke vekke deg, ikke klype deg for å vekke deg fra drømmen din! Håper den varer for alltid! hihi

    *klem fra lillesøster*

  3. Mirakel: Du er så søt! 🙂 Jeg krysser fingre for deg, og du for meg… og så krysser vi litt for oss selv i tillegg.. deal? 🙂

    *klem*

    Randi: tusen takk! Stavanger er stedet, vettu.

    Imzadi: Takk søster 🙂 Veldig glad for at du ikke vekker meg… jeg håper også. 🙂 *klem*

  4. Vemodig optimistisk i et nydelig samspill mellom dine ord og andres tekster, forsterket av fuglenes flukt.

    Overskrifta passer opplevelser og følelser jeg må kjenne på.

Det er stengt for kommentarer.