Fotogåte fra Stavanger

Her kommer en ny fotogåte til dere, og denne gangen er den altså rykende fersk fra Stavanger.

Jeg spør som vanlig; hva er dette?

075-gaate.jpg

Den som kommer nærmest vinner, enkelt og greit. 🙂

Post-post: Det tok litt tid, men Stormel greide det til slutt. Gratulerer! Svaret er helt riktig at det er noe som er risset inn i en trestamme. Her er hele bildet:

075-svar.jpg

18 kommentarer om “Fotogåte fra Stavanger”

  1. Det der var nesten for lett… Jeg venter heller med å svare, for å ikke punktere konkurransen før den har startet 😉

  2. HvaHunSa: Det synes jeg er god sportsånd! 🙂 Du må gjerne sende meg en mail med svaret… 🙂

    Sauegjeteren: Bjørk er ikke riktig.

  3. De der har jeg ødelagt flotte sko på, slitt med små barnevognhjul på også, men de er vakkre og i Stavanger er det mange av dem 😉 Det legges nye også – de har sjarm!!!

  4. Tror det er en fontene, eller en liten dam.
    Det er i alle fall et eller annet med vann i, for det til høyre i bildet er vann.

    ,,,Kanskje det er en rennestein.

  5. Nei, dette har neppe noen ødelagt sko på eller slitt ut barnevognhjul…

    Ikke noe vann er det heller.

    Grøftekanten: Jeg sa det ikke var bjørk… 🙂 Du er inne på noe.

  6. Og her trodde jeg at jeg måtte legge ut et hjelpebilde for at dere skulle klare oppgaven. Men Stormel greide det (igjen)! 🙂

    Gratulerer!

Det er stengt for kommentarer.