Hvor blir det av fotoquizen?

Og vi slenger ut en gåte før vi tusler og legger oss. (Vi snakker alltid om oss selv i flertall når vi er trøtte.)

Hva kan så dette være? Åh, det er så lett, så lett. Vi er altfor snille med dere.

Svar avlegges i kommentarfeltet og bestikkelser settes inn på konto innen kl. 14.00 i morgen (mandag). Takk.

quiz2.jpg

Post-post: Jupp, det var lett. I hvert fall får Radiohode det til å se lett ut. Gratulerer så meget, dette er ganske riktig et bilde tatt fra flyvindu og det vi ser er en del av motoren:

quiz2-svar.jpg

Bildet er forøvrig tatt på en flytur til Bergen.

11 thoughts on “Hvor blir det av fotoquizen?”

  1. du sover vel du Lothiane… men jeg synes også det ser ut som en del av et fly, sånn du ser når du titter ut av vinduet og desverre har fått plass rett ved vingen – der bråker det mest…
    Sov godt da – vi får vel svar i morgen…. 😉

  2. Forstår at jeg prioriterer feil.
    Da jeg først kom meg til Lothi – så gjettet jeg riktig med en eneste gang. Men hva hjelper vel det når det er sent på kveld, og Radiohode har vært der først!

    Akk ja – spør meg om dagens møte med de folkevalgte, DA skal jeg svare da ….

  3. Tonita: Jaaa hvordan gikk det?! Har du vært flink i dag? 🙂

    Jeg lover å legge ut ny fotogåte snart. Skal prøve å lage en vanskelig en, sånn at ikke radiohode kommer og kupper svaret med en gang. 😉

Det er stengt for kommentarer.