Det kom en mail…

Forrige dagen dumpa følgende hyggelige mail ned i postkassa mi:

Ok, I can’t explain it.  Even though you’re a complete fucking loser in every other aspect of your life, you’re still a winner here at T-shirt Hell. Maybe it’s because your such an avid participant in your local «Handjobs for the Homeless» program. Anyway, you’ve been randomly chosen to win free shirts because you signed up to be a member of our site. Knowing you, you probably signed up as a member but you’ve never dropped a dime on us. Don’t worry, you’ll get yours.

Jeg har nevnt T-shirt Hell tidligere på bloggen. Selv om de antyder noe annet har jeg faktisk vært en riktig så god kunde av dem.  🙂 Dette ble jeg kjempeglad for, jeg digger t-skjorter med morsom tekst. Og jeg får altså to stykker gratis! Nå gjelder det å finne ut hvilke jeg vil ha.

Her er lista over alle t-skjortene. (Vær advart, her er det mye sjukt.) Etter å ha sett gjennom utvalget har jeg plukket ut følgende som jeg tenker velge fra:

Vanskelig valg altså. Siden jeg er veldig for inkluderende blogging lar jeg gjerne andre ha et ord med i laget også. Forslag? Jeg tåler andre forslag enn de jeg har valgt ut også.

17 kommentarer om “Det kom en mail…”

  1. Hvilke har du fra før igjen?

    Den med boyfriend-greia var bra sjuk ja, he he. Hva med Respect bitches? Syns pølsefest var kul også, men ikke bildet kanskje…

  2. Fra før av… Hmm jeg har «Baa means no», «I’m only in it for the parking» og «It’s not PMS, it’s you». Jeg har noen flere også… hehe, får se å ta fram sommertøyet snart, tror jeg. Se gjennom hva jeg har.

    Jeg trenger ikke bruke opp gavekortet før om et år, så jeg har god tid til å bestemme meg, heldigvis. 🙂

  3. Unskyld at jeg blander meg inn … Talk nerdy er bra. Og så denne, ikke på grunn av budskapet men bare fordi teksten er speilvendt, veldig introvert: «Remember: buy more beer».

    Er det ellers noen som vet hvor man kjøper fine t-skjorter med gode oppløftende budskap, gjerne med norsk tekst?

  4. «i mangel på oppfinnelse av andre strofer»

    så klønete sagt he he. Ikke helt dagen for ord i dag, kjenner jeg.

    – så mente jeg ikke at feks Talk nerdy, og Respect bitches, ikke er kule.

    Jeg skulle ønske jeg hadde fantasi nok i dag, til å klinsje til med egne strofer –> er det jeg mener 🙂

    *går og hviler hodet* 😉

  5. eilif: Takk for at du blander deg inn, det er jo nettopp det jeg ønsket. 🙂 Den speilvendte er fin, men jeg innholdet er ikke det som traff meg mest. Men jeg har kjøpt en tidligere som lyser i mørket. 😀

    Det finnes et sted man kan lage egen tekst på t-skjorter. Spreadshirt. Også har vi jo Rauaraddel da, de er morsomme (for dem som liker Stavangersk).

  6. Imzadi: Takk 😀

    Chanel: Jeg skjønte hva du mente, ikke noe problem. 🙂 Noen ganger funker ikke huet helt som det skal. Når jeg tenker meg om skjer det igrunn ganske ofte… (med meg altså)

  7. Det må jo bli Respect bitches – dagen er bare noen få timer unna.

    Selv om jeg absolutt hater å skulle bli kaldt bitch, – så er det noe der som slår – og det liker jeg.

    Respect bitches, respect bitches, respect bitches ….
    men du får meg ikke til å rope det ut i tog, – oh no!

    Og ikke kommer jeg til å ytre det på mandag når jeg skal møte arbeidsutvalget til Helse og sosialkomiteen til Bystyret heller for å tale om lymfødempasientens behandlingsbehov – nei da skal jeg være høflig, tydelig men lavmælt, – ordentlig kledd, – men med bandasjert ben som må stikke dem i sjelen ….

    Nok, nok, nok.

    Sove – samle krefter, finne på mye nyttig.

    Ønske meg t-trøye.

  8. Tonita: Bitch kan være en hedersbetegnelse… eller akkurat det motsatte, alt etter hvordan det blir sagt. 🙂

    Lykke til i møtet mandag, det høres litt skummelt ut, men bra du kan få kommet fram med synspunktene dine! Håper det stikker dem veldig i sjelen så de kutter ut tullet sitt.

Det er stengt for kommentarer.