Ny fotogåte mot slutten av uka

Det geniale med fotogåter er at det ikke er så lett å google seg fram til svar. Å prøve seg med sangtekster eller kunnskapsspørsmål, gir bare fordeler til den som er kjapp på søkemotorene. Bilder er det verre å søke seg fram til. Jeg prøver meg med ny gåte i kveld. Denne gangen beveger vi oss bort fra dyreriket. Og jeg vil som vanlig vite hva dette er:

hva-er3.jpg

Oppdatering:

el Vera var ikke mye i tvil. Dette er helt riktig en trikk! Gratulerer!

trikk.jpg

13 tanker på “Ny fotogåte mot slutten av uka”

  1. Gårsdagen var ikke min nettdag, – mormor hadde for mange oppgaver av annen art.
    Fint bildeutsnitt, – bra oppgave.
    Jeg tillater meg selv å være «quiz-lus» hos deg, og annonsere at jeg har lagt ut Fotoquiz 2, – for den som måtte føle seg kallet.

    Noe intelligent har jeg ikke klart å si på lenge.

Det er stengt for kommentarer.