Bursdagshilsen

Ei god venninne har bursdag i dag og da blir det hilsen i bloggen.

Gratulerer med dagen til Tjukksokk!

Håper du får en flott dag og får mange hyggelige hilsener. 🙂 (Hint hint…)

5 tanker på “Bursdagshilsen”

  1. Hipp, hipp, hipp, Tjukksokk lenge leve! *heiser flagget til topps* Sikre kilder kan melde om at ‘Sokken’ har revet papiret av gaven(e?) lenge før bursdagsfløyta gikk… Man blir aldri for gammel for presanger nei. *glis*

    Ellers takk for god blogg, Lothiane, med mange dypsindige, artige og velformulerte innlegg.

  2. Hei Anne! Så koselig at du stikker innom. 🙂
    Hehe, jeg kan tenke meg Sokken ikke har klart å ligge unna gavene, nei… men jeg har lurt henne… jeg sendte nemlig gaven først i dag. 😉

    (at det egentlig handler om at jeg er kjempetreeeeg og ikke helt har oversikten før ting faller ned i hodet på meg og skriker «HUSK..!», det trenger vi egentlig ikke snakke om…)

    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding om bloggen, Anne!

  3. Altså…..det kom pakke i posten på fredag. Uten advarsel om å ikke åpne den før på mandag….Ergo; Sokken åpner! Og jeg ble så glad! Har blåst såpebobler hver dag jeg nå. *ler*

    Thi hi…..Jeg får snart pakke i posten… *glede seg*

    Tusen takk for koselig hilsen, Lothisen min.

    Klemmer!

  4. Aha, det oppklarte «beskyldningene», men jeg må jo innrømme jeg ikke ble sjokkert. 😉

    Håper dagen din har vært (og fortsatt er) god, lykkepilla! 😀
    Klemmer tilbake

Det er stengt for kommentarer.