Kun ett ord

Hos Trips & Tics fant jeg denne artige saken, som jeg har besvart etter beste evne.

Oppdatering: Jeg har oversatt fra engelsk. (Ikke så lat i dag.) Avil, Goodwill, HvaHunSa, Iskwew, Tiqui og Undre har også besvart denne. Det sprer seg raskt. Hva med deg?

Kan.
Bare.
Skrive.
ETT.
Ord.

(Det er ikke så lett som du tror.)

1. Hvor er mobiltelefonen din? Stuebordet
2. Beskriv kjæresten din? Ikke-eksisterende
3. Håret ditt? Langt
4. Moren din? Kulekaster
5. Faren din? Skjegg
6. Hva er favorittingen din? PC
7. Hva drømte du i natt? Glemt
8. Din favorittdrikke? Vann
9. Din drømmebil? Bedre
10. Hvilket rom er du i? Stua
11. Eksen din? Ferdig
12. Din største skrekk? Tap
13. Hva vil du være om 10 år? Frisk
14. Hvem var du sammen med i går? Familien
15. Hva er du ikke? Varm
16. Det siste du gjorde? Frokost
17. Hva har du på deg? Klær
18. Din favorittbok? Mange
19. Det siste du spiste? Kornblanding
20. Livet ditt? Spennvidde
21. Humøret ditt? Vekslende
22. Vennene dine? Best
23. Hva tenker du på akkurat nå? Livet
24. Bilen din? Rød
25. Hva gjør du akkurat nå? Skriver
26. Sommeren din? Regn
27. Sivilstatus? Ustabil
28. Hva er på TV’en din? Ingenting
29. Når lo du sist? Gårsdagen
30. Sist gang du gråt? Glemt
31. Skole? Livets

Om noen skulle ønske å ta denne listen for seg og gjøre den til sin egen – vær så god.

9 thoughts on “Kun ett ord”

  1. En utfordring, men morsomt sidespor i hverdagen:) Hva var i de spoersmaalene som mangler jfr nummereringen?

  2. Aha, det har jeg faktisk ikke lagt merke til! Den var sånn da jeg kopierte den, så jeg vet faktisk ikke. Skal rette opp jeg. 🙂

  3. Neida, Strekker – slett ikke slemt. 😉 Man har da galgenhumor. 😛
    Og hvis den er det hos deg og… så får jeg vel si… kondolerer? Eller.. noe sånt? 🙂

  4. Det er innstillingen sin det! 🙂 Jeg er med deg… Jeg har ramla og reist meg mange ganger før, jeg skal da klare det igjen om det blir nødvendig.

Det er stengt for kommentarer.