Nominasjon

Jeg tror nesten dagen i dag også er en merkedag, i hvert fall for meg. Jeg har blitt nominert. For første gang. Hos Sonitus. Nominasjonen gjelder posten «Kommer de til å gråte, mamma?«.

Jeg aner ikke hvem som nominerte meg, men tusen takk til den det gjelder! Og jeg ser jeg allerede har fått en del stemmer, noe jeg er veldig glad for.

Hvis du har lyst å avgi en stemme hos Sonitus har du linken der. Og hvis du velger å stemme på meg, så er det kjempehyggelig! (Jeg skal ikke prøve å late som jeg ikke liker å få stemmer.)

Stort smil fra meg, nå skal jeg lage pannekaker til poden.

12 thoughts on “Nominasjon”

  1. Yes, virkelig fortjent!:D Eg og har stemt paa deg, storesos! 🙂 Haaper du vinner!

    Glad i deg!! Klemmer fra Lillesos 😉

  2. Jeg ble veldig glad når jeg så posten din på Sontiusavstemningen! Det var en så god skrevet post at jeg ikke var i tvil om at min stemme går til deg. 😀

  3. Jeg har stemt på deg. Den posten er absolutt en verdig vinner.

    Egoisten
    – Åtgaumsforvaltar

  4. Ser ut til at du vinner, og jeg syns det er utrolig velfortjent. Ta det til deg. 🙂 Du skrev nydelig, og det var et gripende tema.

    En litt bitter klem fra mirakel :p

Det er stengt for kommentarer.