En merkedag!

Min ene lillesøster, bedre kjent som Lillesos fra kommentarfeltene i bloggen min, har endelig begynt å skrive i bloggen sin!

Er det en merkedag, da? Ja, – for oss som kjenner Lillesos, må det kunne kalles det. Hun er nemlig ikke den kjappeste, men så er hun så søt da at alt blir tilgitt. (Selv når hun bruker fire og en halv time på badet, eller bare ordne et eller annet før vi kan gå.)

Litt mimring hører hjemme på slike merkedager:

Lillesos kom inn i livet mitt da jeg var 11 år. Hun er av mine tre «halve» søsken og vokste opp i en annen del av landet enn der jeg bor. Altså har vi aldri bodd sammen, noe som trolig er grunnen til at vi heller aldri har krangla. Tenk det!

Selv om vi ikke vokste opp sammen har vi sett en god del til hverandre likevel. Minst en gang i året må jeg dit på besøk, og da pleier det være full rulle og mye artig. De siste årene har vi fotografert en del sammen og det har vært veldig koselig. Ellers blir det alltid et par shoppingturer samt litt floksing på by’n. Det siste førte til en ganske snodig episode på den irske puben i Stavanger. Vi endte opp med å bli mobbet ut av the Irishman, og det tror jeg ikke er helt vanlig.

Lillesos og jeg deler verdens søteste lillebror, verdens snilleste og fineste farmor – ja, og resten av slekta er egentlig verdens beste den og. Nemlig. Dessuten pleier vi å ha noen syke samtaler som vi ler oss halvt forderva av, men som neppe er like morsomme for utenforstående. Likevel insisterer vi på å dele dem med andre. Kanskje vi kan samle dem i en bok en gang? Coming soon to a blog near you…

Nok mimring og skravling, nå må dere besøke lillesos da… og ønske henne velkommen til Blogglandia. Okay? Pretty please med sukker på? 🙂

Lillesos suser videre

4 tanker på “En merkedag!”

  1. AAAAAA, tusen takk! Jeg blir helt roort! Sitter og skoggler og har nesten taarer i ooynene samtidig!

    Tenk det: en helt egen liten merkedag… *Lillesos smiler blygt med roode roser i kinn*

    Og du har tatt meg paa kornet. 😉 Dette med aa bare maatte fikse NOE foor jeg gaar faar jeg jo ta aa lage et lite innlegg om en gang, merker jeg. Mye aa ta om der…

    Saa velkommen alle sammen! 🙂 Gleder meg til aa bli kjent med dere!

    Store klemmer fra lillesos 😀

    ps. Siden min er paa ekte sosete vis under konstruksjon. Lillesos har mange baller i luften og tar lang tid med det meste, fordi jeg skal bare…(* lillesos neier pent og looper til kjookenet for aa spise tamilsk Rice and curry*)

  2. Bare hyggelig, lillesos! 🙂

    Du fortjener jo litt oppmerksomhet når du setter i gang bloggen din. En merkedag bør du ha, because you’re worth it! 😉

    *klem*

  3. Hmm… Lurer på om jeg skal begynne å blogge her… Men hva skal jeg blogge om mon tro? *ler*

    *klem fra din andre lillesøster*

  4. hahaha! Ååh, det er deg! LOL, jeg skjønte ikke det med en gang. *sløv* ja, blogging er kult – kan anbefales. Renser hjernen ved behov. 😉
    *klem*

Det er stengt for kommentarer.