PostSecret

Jeg oppdaget denne bloggen for en del uker siden og må stadig innom og lese. Den består av hemmelighetene til mennesker fra hele verden. Hvis du vil dele hemmeligheten din med andre, lager du et hjemmelaget postkort der du skriver din «secret» og sender den til adressen som er oppgitt.

Every single person has at least one secret that would break your heart. If we could just remember this, I think there would be a lot more compassion and tolerance in the world.

Når jeg blar meg nedover på siden der får jeg del i mange hjerteskjærende historier, bare ved hjelp av noen få ord og kanskje et bilde. Noe er virkelig sterkt, mens andre historier er morsomme. Det fine med siden er å se at alle har noe de er redde for å røpe om seg selv.

Jeg synes dette prosjektet er genialt. Besøk PostSecret i dag.

6 kommentarer om “PostSecret”

  1. Enig. PostSecret er både tankevekkende og spennnende. Får meg til å tenke litt på videoen til REMs Everybody Hurts, fineste videoen jeg vet om.

  2. Det er en helt fantastisk side og jeg har vært avhengig lenge 😀 Bare tanken på hvor mange mennesker som faktisk får det bedre av å dele hemmelighetene sine på nettet er ganske utrolig! Bra anbefaling, Lothiane!

  3. Rabbagast: Åhh… Everybody Hurts er virkelig en nydelig sang! En av de aller fineste… Det er lenge siden jeg har sett videoen så den husker jeg ikke, men skal sjekke YouTube ved første anledning. Takk for tips!

    Jorid: Ja, det er en kjempeidé, egentlig. Som å tyvkikke inn i andres tanker. 🙂

    Britt: Ja, det er noe med å bære ting inni seg… det kan bli trøblete i lengden. Og om man ikke har en venn man tør dele med, så er det jo flott å ha en anonym blogg å legge ut hemmelighetene sine i. 🙂

  4. Egoisten: Ja, det har du rett i. Jeg tror egentlig katolikkene har forstått det. Mennesker har jo ofte et behov for å betro seg til noen. Det er jo trist at noen ikke har det, men da kan jo PostSecret være tingen. 🙂

Det er stengt for kommentarer.