Verdens korteste personlighetstest

For å ta testen, klikk her.

Jeg vil ikke røpe for mye, så jeg legger bare ut resultatet mitt, uten bilde.

You are sexy, powerful, and bold.
You’re full of passion and energy…
Sometimes this passion has a dark side.

You feel most alive when you’re seducing someone.
You never fail to get someone’s attention.
Quick minded, you’re also quick to lose your temper!

Noe av dette var skremmende nært sannheten, men det ville jeg sikkert sagt uansett hvilket bilde jeg valgte. 🙂

Hva ble du?

20 tanker på “Verdens korteste personlighetstest”

  1. You are elegant, withdrawn, and brilliant.
    Your mind is a weapon, able to solve any puzzle.
    You are also great at poking holes in arguments and common beliefs.

    For you, comfort and calm are very important.
    You tend to thrive on your own and shrug off most affection.
    You prefer to protect your emotions and stay strong.

    Hadde jeg vært sleazy kunne jeg tatt deg på ordet: «Do you wanna feel alive, baby?» Men jeg er jo høflig, så det blir med tanken.

  2. Åååååh, det er ingen som vil være sleazy med meg… 😦

    Du høres litt skummel ut. Minner om en av de derre slemme geniene som superheltene og James Bond slåss mot.

  3. You are dignified, spiritual, and wise.
    Always unsatisfied, you constantly try to better yourself.
    You are also a seeker of knowledge and often buried in books.

    You tend to be philosophical, looking for the big picture in life.
    You dream of inner peace for yourself, your friends, and the world.
    A good friend, you always give of yourself first.

    kremt…jeg vil heller være sexy, powerful and bold. Kanskje jeg burde bli buddhist eller noe. Uansett var det litt pussig, for jeg trodde jeg var et av de mest egoistiske menneskene jeg kjenner. Første delen kan jeg være med på, men spesielt filosofisk er jeg ikke…er jeg?

  4. Ola: Ja, du er da ganske filosofisk av deg. Virker som du tenker mye, kanskje litt for mye av og til? Omtrent som meg. 😉 Og nei, du virker ikke spesielt ego på meg. Ikke mer enn du burde være. *klem*

  5. Jeg fikk den samme som radiohode… Det stemmer ikke så veldig bra, men har man svart som yndlingsfarge så får man lide for det i slike tester 😉

  6. Lillesos her. 🙂
    Eg fikk det samme svaret som Ola. Tror kanskje eg e av den filosofiske typen…og yes, like «fred og saann».

    «you are dignified, spiritual and wise.» Eg kan lika det altsaa! 😀 Speielt den «wise» delen.

  7. Jeg skummel? Det er heeeelt tilfeldig at katta til Blofeld har havnet i fanget mitt, skal jeg si deg.

    Genial derimot, det er et ord som tiltaler meg i ganske vesentlig grad. My place or yours, vesla?

  8. Britt: aha, det forklarer saken. Svart pleier ikke slå så heldig ut bestandig. Men denne her var ikke så verst, du fremstår i hvert fall som ganske genial! 🙂

    Lillesos: He he, ja det overrasket meg ikke at du fikk det svaret. Og det stemmer nok bra! 🙂

    Radiohode: Kvitt deg med katta (jeg er allergisk). Så kan du møte opp utafor Egon (Karl Johan) kl. 21 i kveld. Se etter ei i svart regnfrakk og høye lakkstøvler…

    og med ei roooose i munn…! 😉

  9. Jeg kommer fem over. Se etter en herremann i Blofeld-kostyme. Langt arr på høyre kinn og monokkel…

    Du skal ikke ha på deg noe under den svarte regnfrakken, skal du vel? Bortsett fra noen heftige strømper, altså?

  10. Fortell meg hvem som kan motstå invitasjonen din… Noe spesielt du vil jeg skal ha med?

  11. Malin: Hvis du bare skaffer deg sånn Coco-kjede blir du nok elegant! 😉

    God påske til deg og!

  12. lillesos

    til Lothiane: Ja, du syns det stemte. 🙂 Eg syns din og stemte ganske saa bra. Passion og det der, og kanskje aller best den siste setningen? 😉 lol

    Og God Paaske alle sammen! 😀
    (Her i Canada har ingen ferie, alle jobber raeva av seg hele tiden, saa jeg har ikke akkurat den samme «paaskefoolelsen» som hjemme;kvikklunch, appelsin og hyttetur.;))

  13. Lillesos, he he… Jepp, den siste setningen stemte litt vel godt. Men i dag sa Barnet at jeg er den beste mammaen i verden SELV OM jeg blir ganske irritert innimellom. Det var visst rett etter at jeg hadde mumla noen ukvemsord om syklister som på død og liv skal ligge midt i veien. 😉

    Skulle gjerne overført litt påskefølelse til deg, men har vel strengt tatt ikke så mye på lager. Men jeg har fått i meg påskemarsipan og det er alltid godt. 🙂
    *klem*

  14. You are dependable, popular, and observant.
    Deep and thoughtful, you are prone to moodiness.
    In fact, your emotions tend to influence everything you do.

    You are unique, creative, and expressive.
    You don’t mind waving your freak flag every once and a while.
    And lucky for you, most people find your weird ways charming!

Det er stengt for kommentarer.