Hva er ditt irske navn?

Åhkai… det er kun timer igjen til St. Patrick’s… det er på tide å ta fram det grønne antrekket og handle inn Guinnessen. Og selvsagt: finne fram til iren i deg selv ved å ta samme test som meg:

Your Irish Name Is…

Sinead McLoughlin
26 tanker på “Hva er ditt irske navn?”

  1. Vell, jeg burde dratt på irsk pub i kveld og brukt navnet mitt for det det er verdt… Fin test 🙂

  2. Aah.. mange kule navn! 😀

    Jeg er nettopp hjemkommen fra irsk pub, og det var jaggu kult! *litt gira*

  3. Jeg ble Eimear Malone 🙂 Det syns jeg egentlig var finere enn mitt ordentlige navn. Kanskje jeg burde bli irsk?

  4. Isk: du har så kult nick i utgangspunktet, så det skal jo litt til å overgå det med et datagenerert irsk navn. 🙂 Hvordan uttaler man egentlig Aishling, anyway.

    Maria: he he, det høres ut som et navn fra tegneserier. Dama til Supermann, eller noe sånt. 🙂

    Storesøster: ja, det burde du – og det burde ha vært den irske puben jeg var på i går. 🙂

    Sexy, ego og genese: Stilige navn på dere og, altså!

    BrittM: Du kan kanskje søke om navneendring på grunnlag av at du _føler_ deg irsk? 😉

    Egoisten: Pub var særdeles gøy! Men festing tar på en sliten, gammel kropp. 😉 Nå sitter jeg her og har egentlig litt vondt i hodet.

    Vann er bra, vann er din venn….

  5. Og jeg ble Ella Kennedy!
    Det var litt kjedelig synes jeg. Litt sånn gammel dame. Det passer ikke på meg, nei 😉

  6. Skorpionkvinnen: Det går an å ta testen på nytt. Da får du et annet navn. Kanskje litt juks, men det er nå bare et tips. 😉

    Takk for kommentar!

  7. Så hyggelig, Tina! Velkommen hit. 🙂 Blir artig å se hva slags navn du får da… 🙂

  8. Denne testen sugde..
    Først ble jeg : Clodagh Nolan
    Så tok jeg testen en gang til.
    Da ble jeg: Jade Power.
    Noe så dårlig..

  9. Meg igjen.. Samme som over..
    Tok den to ganger til..
    Orla Hennessy
    &
    Clara O’Shea
    Yeah.. jeg har plutselig 4 navn..

Det er stengt for kommentarer.