Julekalender

Noe forsinket, ettersom det er 2. desember i dag, men samme det… jeg er sikker på at selv om man er litt treg i avsparket, så kommer man i mål til slutt. Eller noe sånt.

I går startet jeg en klemmekalender på Facebook. Så om du vil, kan du her få en *klem* som erstatning for at jeg ikke laget en julekalenderpost i går. Vær så god, klemmer får man nemlig aldri nok av. Hvis alle klemte hele tiden, ville det neppe vært krig i verden. Muligens ville det ikke gått så bra med menneskeheten ellers heller, men dere skjønner budskapet. Peace & Love!

2. desember altså… og jeg vil gjerne dele et kjempeflott tilbud med dere. NRK har startet en egen juleradiokanal, som kan høres på nettradio og DAB. Der sender de julerelatert musikk og innslag med Herreavdelingen. De er jo fantastisk morsomme, så dette her.. det bare må bli bra!

Les mer her – og finn link til nettradiokanalen.

Herreavdelingen

5 tanker på “Julekalender”

    1. Bjeke og Fniis. Eller… noe sånt. Ja men enig.. Bjørnov også, hun er utrolig flott og morsom! Jeg har lyttet litt på julekanalen og hører Trond Viggo er der også.. Hvis jeg ikke hørte syner? Han er en av mine favorittmoromenn. :)

Det er stengt for kommentarer.