Jo Brand ♥

For et års tid siden hadde jeg dilla på QI, tv-showet med Stephen Fry, Alan Davies og andre morsomme briter. En av gjestene ble min favoritt, men jeg hadde glemt henne en lang stund… inntil nå som Trips & Tics minnet meg på henne på Twitter. YouTube er vår venn, her har jeg nå funnet x antall morsomme klipp med Jo Brand. Dama er steinkul, etter min mening!

Etter litt googling har jeg funnet ut at hun har skrevet flere bøker (måååå ha!), vært med på diverse tv-show, samt at hun kommer (i reprise) på NRK mandag 10. januar. Hurra!

For dem som ikke gidder søke selv, her er noen klipp med Jo Brand:

Jo Brand som Britney Spears:

6 tanker om “Jo Brand ♥”

  1. Jorunn: Ny superheltinne! 🙂

    Trine: QI er kjempebra show, jeg fikk bare litt overdose den gangen… men det er lenge, lenge siden nå… kanskje på tide å ta fram igjen Stephen Fry og gjengen. Han er fantastisk! ♥

  2. Å! Takk for påminnelsen! Jo Brand hadde jeg nesten helt glemt, så supert at du fikk henne inn i synsfeltet igjen! Yay!

  3. Tussaluso: virkelig! Jeg ser fram til 10. januar, håper jeg får med meg tv-programmet da. 😀

    Yoshimi: Yay! 😀 Jeg er veldig fornøyd med dagens «fangst». Bra det faller i smak for dere andre også. 😀

Det er stengt for kommentarer.