Anbefaling: Løven maler

Alle pusekatter maler, også min flotte og talentfulle Løve-kusine. Jeg anbefaler et besøk inn i galleriet hun nylig har lagt ut på nett. Der finner du energifylte, fargeglade malerier som er en fryd for øyet. Jeg unner henne mye salg! :D Den dagen jeg har råd til det vil jeg gjerne ha en «Løve» på veggen min. ♥

Påfugløyne
Jeg blir 1

7 tanker om “Anbefaling: Løven maler”

  1. Savne Rockyen min! ♥♥♥
    Jøss, du må ha registrert deg her en gang og glemt det..? :)
    Ikke sant bildene er vakre! Jeg har forelska meg i disse to spesielt, men det er så mange fine.

  2. Søte,søte kusine! :D Tusen hjertelig takk for kjempehyggelig tilbakemelding på bildene mine, og ikke minst reklame for hjemmesiden min ♥ Jeg rødmer her jeg sitter :) Stor klem

    Rockette: Så koselig å høre :) Hadde vært veldig hyggelig å sett deg igjen snart!
    Klem

  3. Løven: Bare hyggelig, og klart jeg deler med andre når jeg ser noe jeg liker godt. :) Håper ikke du rødmer så mye da, men at du tar til deg rosen for det den er verdt. :D *klemme* ♥

Det er stengt for kommentarer.