3 tanker på “Trenger du interiørtips?”

  1. Jeg har lest der og har ledd godt! Ikke av men med! For en herlig humor hun har! Den dama der tror jeg at jeg liker godt!

    Jeg lever i det jeg kaller furuhelvete, og driver å fantaserer om å male møbler og så videre. Men så har en ny tanke sneket seg inn – hva om jeg kjøper de «rette» virtineskapene på Ikea, samt ny tv benk og en skjenk? I hvitt. For å bli sånn shabby chic. Da vil alt være hvitt. Ja stuebordet må jeg pusse og male, men det er ok! Så det går jeg å seriøst lurer på nå. Men det var godt å se Kåfjordolgas tips og ideer til oss som ikke har hjem som ser ut som de er klippet ut av et interiørmagasin!

    Herlig blogg den damen der. Den vil jeg følge!! :)

  2. Ha,ha,ha herlig! Utrolig hvor mye som kan gjemme seg i møbler…. men dette var jo egentlig intet i forhold til posen jeg fikk av en møbelsnekker som skulle reparere og trekke om en svær lenestol vi har i stua. Ble faktisk småflau da han ga meg posen haha …. noen av tingene var faktisk ganske store. Men ingen inntørka matrester og slikt…. men dem la han vel kanskje ikke i posen ;)

    Takk for tips, denne bloggen skal jeg jammen meg stikke innom i ny og ne! :D

Det er stengt for kommentarer.