Award og fakta

EllasPlass har gitt meg en hyggelig blogaward, og i tillegg til pokal har jeg fått en oppgave som lyder som følger:

- Kopier awarden til bloggen din.
- Link til den personen som ga deg awarden.
- Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
- Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
- Link til deres blogger.
- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Det er jo ikke noe å kimse av, her er det bare å sette i gang! (Spesielt siden jeg er over en måned for sent ute.)

7 interessante fakta om meg

  1. Når jeg ser en Clas Ohloson eller en Jernia-butikk vet jeg alltid at det er noe jeg skulle kjøpt, men akkurat der og da kommer jeg aldri på det. Nå derimot husker jeg hva jeg trenger. En timer.
  2. Har et sterkt behov for å legge kabal på iPoden når jeg røyker. Dermed er batteriet nokså utslitt.
  3. Fant nettopp ut at det koster 79 dollar å få nytt batteri til iPoden min.
  4. Liker ikke påskepynt. Ikke julepynt heller, når jeg tenker meg om.
  5. Elsker å reise.
  6. Burde vunnet i Lotto og gir aldri opp håpet om at storpremien skal rase inn hos meg.
  7. Så filmen «To kill a Mockingbird» i går. Den er fra 1962 og har Gregory Peck i hovedrollen.

Interessant? Neppe. Jeg burde ikke svare på denne type oppgaver når jeg har sirup i kroppen og huet, men det er nå så.

Så var det de syv som skal få utfordringen av meg. Nå aner jeg ikke hvem som allerede har fått den siden jeg er så sent ute, men jeg prøver meg med disse kandidatene:

Alt godt, el Vera, Dr. Borg, Litt om alt, SerendipityCat, Stranger in Sweden, Trips & Tics

7 tanker om “Award og fakta”

  1. Takk snille du for at du tenkte på meg, men denne gangen skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før…si nei takk ;)
    Jeg var med på denne for ca en måned siden, så anser det som utført.
    Takk likevel!
    Klem

  2. Det er null problem altså, du har jo uansett gjort den alt! :) Om så er at du ikke hadde og likevel ikke ønsket gjøre den så hadde det fortsatt vært helt i orden. :)

    Klem og god påske!

  3. Jeg skal ikke ha noen pris, nei, men vel undt deg. Kom i tanker om at den filmen du så er basert på en roman av Harper Lee, en roman som er en av mine favoritter: Drep ikke en sangfugl.

  4. Tusen takk for award kjære du! :-D
    Jeg får ha den i minne og se om jeg orker å tenke ut noen kløktige svar etter hvert; hjernen min har visst tatt påskeferie akkurat nå…
    Håper alt står bra til med deg!

  5. Fred Rune: Ja, stemmer! Det fulgte med noe ekstramateriale om hvordan de laget filmen og Harper Lee var veldig involvert i dette arbeidet. Tror hun var fornøyd med resultatet. :) Selv har jeg ikke lest boka, men det er en tittel jeg har hørt referanser til mange ganger så det var interessant å få med seg hva den handlet om. Fin historie og interessant om livet i sørstatene «i gamle dager».

    SerendipityCat: Det er ingen krav altså, du gjør det bare om du har lyst – og om andre (som ikke er nevnt) har lyst å ta den videre er det bare å gjøre det. :)

  6. Takk for award! Det er alltid hyggeleg å få. Eg får sjå om eg hiv meg på, har svart før, men er på påskeferie utan kamerakabel, så det blir ikkje så mange innlegg for tida. Og sju nye og spennande fakta klarer eg alltids å å hoste opp… ;-)

Det er stengt for kommentarer.