En oppgave, tre svar

Nytt meme, denne gangen fra Delirium (som kommer) Frem fra skyggene. Slike oppgaver passer bra for tida, så jeg takker for utfordringen.

Enkel oppgave, sånn stort sett. Tre ting om meg… innenfor ulike emner:

Tre ting du husker som om det var i går

  • Da Tenåringen ble født
  • Da jeg fikk komme backstage og pratet med Fish
  • Den dagen jeg ble syk

(her var det en god del flere ting jeg kom på, men ikke alt egner seg på nett.)

Tre ting du misliker

  • Å ikke orke ting
  • Høy bråkemusikk i butikker (gjerne kombinert med skarpe, vonde lys)
  • Ondskap

Tre ting du liker godt

  • Gode samtaler med yndlingsmenneskene mine
  • Å orke hyggelige ting
  • Kooooooos og masse latter

(Nå fikk jeg behov for å sensurere litt igjen, gitt.)

Tre blogger du besøker daglig

  • Altfor vanskelig å velge ut tre.

Tre sanger du hører på for tiden

  • Finnes det en kvinne
  • Fullstendig oppslukt av frykt
  • Den feite mannen

(Har nettopp oppdaget deLillos.)

Tre tv-program du følger med på

  • Nytt på nytt
  • Friends (via dvd)
  • True Blood

(Jeg ser egentlig lite tv, det meste jeg ser blir via pc/dvd.)

Tre bloggevenner du vil sende denne utfordringen videre til

One thought on “En oppgave, tre svar”

  1. Snodig egentlig. Ville bare si tusen takk for å ha delt OPPGAVEN med oss. Ble litt glad inni meg – ja og imponert for jeg tror ikke jeg er så strukturert i hodet mitt at jeg hadde klart å få det sååå klart frem. Men nå tenker jeg også på OPPGAVEN, så Delirium har gjort noe bra nå da! (LOL) Det går for mye i agendaer og slikt. her Jeg er såå klar for blogg selv nå – men det er en terskel der også. Ja rett ut en helt annen OPPGAVE!

Kommentarer er stengt.