Seks

Jeg har blitt tagget, om og om igjen. Håper jeg husker alle som har sendt meg utfordringen (ja, for det er den samme jeg har fått fra flere). Fru Jones, Audioslaven og Stjernesøkeren har alle bedt meg skrive seks ting om meg selv og siden de er så hyggelige så gjør jeg selvsagt det.

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Utrolig interessante ting om Lothiane:

  1. Jeg drømmer de sykeste drømmer. Virkelig. I perioder har jeg så skumle mareritt at jeg nesten ikke tør sove, men det har gitt seg litt. Nå drømmer jeg bare veldig livlige drømmer om ting jeg ikke alltid kan fortelle om til andre fordi det er så sykt. Den jeg hadde i natt kan jeg dele; det var noen ufattelig ekle insekter, store svermer av dem, og jeg skulle fange dem. I en pose… Husker ikke lenger detaljene, heldigvis, men ekkelt var det.
  2. Da jeg var ungdom var jeg veldig fan av serien Twilight Zone, som jeg i dag ble påminnet om av Trips & Tics. Enkelte episoder festet seg for livet og den som har hjemsøkt meg mest i alle årene etterpå er den episoden som heter A little peace and quiet. (Dette er del 1, du finner del 2 og 3 der også.) Slutten på episoden traff meg veldig og jeg har mange ganger fundert over hva jeg ville gjort om jeg var i samme situasjon. Å se den igjen nå ga meg nye tanker: Hvor pokker kan jeg få tak i det smykket? Jeg. Vil. Ha.
  3. Håp burde være mellomnavnet mitt. Siden det ikke er et navn tenker jeg at jeg skal få meg en tatovering med håp i stedet, akkurat som Jo Nesbø synger så fint om. Jeg går på snørra så det griner etter når det gjelder livet generelt og kjærligheten spesielt, men likevel gir jeg liksom ikke opp. Jeg tror fortsatt at en dag ordner alt seg og jeg skal få det så fint, atte. Det er kanskje en fin ting, eller kanskje ikke. Jeg vet ikke helt. Men jeg håper det er bra! :)
  4. Jeg er fryktelig glad i kålrabistappe.
  5. Som barn av fattige studentforeldre, levde jeg de første årene på hvalkjøtt og lever. Sikkert noe annen mat også, men det var jevnlige middager hos oss. Jeg likte begge deler kjempegodt!
  6. Jeg likte hverken kaffe eller øl før jeg ble ca. 30. Det var omtrent samtidig som jeg begynte å røyke. I’m a late bloomer.

Ettersom så mange har fått dette memet, tenker jeg at jeg lar det være opp til den som leser om de vil hive seg over samme oppgave. God fornøyelse!

15 thoughts on “Seks”

  1. er du veldig glad i kålrabistappe? hihihihihi! Det var en ting jeg ikke visste. Det er kjempegodt, jeg er helt enig! :) må se oss om etter kålrabistappe når vi mötes igjen, he he.

  2. Jeg liker også kålrabistappe! Livlige mareritt er ikke morsomt, men kanskje du kan begynne å bruke dem til å skrive skrekkfilm-manuskript?

  3. njæ, jeg kjenner meg en smule fristet til å utbasunere 6 nye punkter…eller forresten, nå gikk fristelsen over :)
    Kålrabistappe er forresten gull! Jeg kan spise meg rimelig mett på slikt.

  4. Zagabå: Ja, ikke sant! Jeg husker veldig godt den tida. Det var noe av det jeg var aller mest redd for, dette med atomkrig – eller krig i det hele tatt. Men nå er vi bare redde for muslimer…

    Chanel: Haha, du visste ikke det, nei? Jeg kan spise kålrabistappe flere ganger i uka. :D Kanskje vi skulle spist på Kaffistova? Der får man nok mye av den type mat. :)

    Trips: Kanskje det, ja! Hehe, det har jeg ikke tenkt på… men så er det også noe med at det som i drømme virker veldig logisk er totalt ulogisk i våken tilstand… så jeg vet ikke om det egner seg helt. Men deler av det kan nok brukes. :) Jeg får begynne å notere…

    Lindis: Hehe, det gikk fort over! Kålrabistappe er fin-fin mat, jeg spiser det ganske ofte og noen ganger spiser jeg kun det og noen grønnsaker til middag. Nam nam. :)

  5. Chanel: Ja, det er det. :) Jeg skal faktisk dit ganske snart med en mann som ønsker smake norsk julemat før han tar turen hjem over dammen. Men atte, det er dyrt (selv om det er halve prisen av andre steder). Over 200 kr for en tallerken julemat. *skrik*

  6. Jepp, kjøpte årets første juletallerken i Sandvika forrige uke, for 245. Men det var verdt det, gud som jeg nøt ribbebitene! TO år sida sist vettu:) neste gang blir det lutefisk! :)

  7. Det er omtrent samme pris der! Og jeg skal dit og spise pinnekjøtt snart.. mmm! Nammenam! Komler og kålrabistappe og pinnekjøtt. *salig* Ribbe får jeg julaften, men lutefisk… jo, det synes jeg faktisk hadde vært ålreit. Kanskje vi skulle gjort det da?! :D

  8. Jeg gleder meg! Dette blir snadder uansett, he he! Jeg drømmer om en god lutefisk nå om dagen *ler*

  9. Herlig, – det var svar som sa — seks!

    Stiller helt opp for kålrabistappe. Det er godt det. Lage selv, dropp Kaffistova.

Kommentarer er stengt.