På tide med en fotogåte

Ettersom jeg er litt fjern om dagen og ikke har så mye å si, tenkte jeg det er på tide med en fotogåte igjen. Så jeg lurer altså på… Hva er dette:

Da venter jeg spent på svarene deres. :)

Gratulerer Trips & Tics! Hun er jo helt rå og tok denne gåten på strak arm. Svaret er helt riktig en panteautomat:

10 tanker på “På tide med en fotogåte”

  1. weeee! ny gåte! :D

    ….men vanskelig da gitt…hmm…minner meg om ett eller annet…hva i all verden…

  2. Denne var slem, Lothis! Men jeg tar en wild guess: du har vært på butikken og pantet flasker i dag? Det er en panteautomat. :)

  3. åhhh, det burde jeg jo skjønt! Du sa jo at du hadde tatt bilde av panteautomaten før jeg traff dere på onsdag!! :D

    Gratulerer Trips & Tics!

  4. Stormel: hi hi, det er godt du ikke så skogen for bare trær. Ellers hadde ikke gåten vart særlig lenge. ;)

Det er stengt for kommentarer.